My heart is broken...

Har inte ord... jag är så himla glad i Niall, visst älskar jag alla grabbarna men jag tycker det är något med Niall, något jag vill ta reda på. Han verkar vara en så himla underbar person! Jag skulle jättegärna bara vilja sätta mig ner med honom och prata ut om allt, han verkar vara en sådan person som jag skulle kunna relatera till och kunna bli typ kär i, ja jag är ju redan det..När jag läste detta på denna bilden, brast allt. Jag fattar inte hur någon kan göra så, bara för att det är en kändis ska man inte behandla den hursomhelst. Såklart att alla har ett hjärta, såklart att alla har känslor? Även om man är kändis ska man inte ta skit, snarare tvärtom. Jag förstår inte hur folk tänker...Nu när jag ändå talar ut kan jag ju berätta om när Harry blev helt knäckt efter att ha fått en massa hatmeddelanden på twitter och läste igenom dom tills han grät. När jag och den andra bloggägaren (min bästa vän) såg denna video där han berättade allt, fick vi båda kämpa med tårarna. Jag hade bara velat ge dom en kram och berätta hur fantastiska dom är. Puh, skrev av mig nu men det behövdes.

Niall and Harry, you know you are beautiful!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0